خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...
خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...

sleep!




یادمه پارسال که معدلم نزدیک 17 شده بود ، صبح ها قبل امتحان بیدار می شدم درس می خوندم! ولی امسال به زور ساعت 10 از خواب بیدار می شم!!:( نمی دونم چرا این جوری شدم! فردا و پس فردا هم امتحان دارم! یعنی میشه من فردا صبح زود بیدار شم؟!




پ.ن:

اگه مامان بود می گفت: " آخه دختر تو از این خواب چی دیدی؟!"







نظرات 3 + ارسال نظر
alireza.sh دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام.حالا واقعا از این خواب چی دیدین؟
(یکی نیست پیداش شه بگه تو خودت چی دیدی!)

من که جوابشو نمی دونم :دی شما چی؟ چی دیدین؟:دی

راستی ممنون که خوندین منو:)

nedanegarss501 جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ http://nedanegarss501.blogsky.com

ما هم شبیه تو دقیقه نود درس میخونیم.چ عکسای قشنگی.خیلی توپن.به ما هم سر بزن

ممنون عزیزم:)

[ بدون نام ] شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ

ای بابا منم اینجوری شدم
فردا امتحان دارم اونوقت هنوز لای کتابم باز نکردم
وبلاگ قشنگی داری

:( ها ایشالا بخونی بری بیست بشی.

ممنون:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد