خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...
خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...

!





حسابی به هم ریخته ام...حسابیا...!


یه شعر هست که خیلی دوسش دارم....دوباره امشب شنیدمش...متاسفانه لینک دانلودش رو پیدا نکردم...


شعر:حسین منزوی

خواننده اصلی:محمد نوری


لا لا لا لا لا لا.........

نمیشه غصه ما رو،یه لحظه تنها بذاره
نمیشه این قافله،ما رو تو خواب جا بذاره

دلم از اون دلای،قدیمیه از اون دلاست
که می خواد عاشق که شد،پا روی دنیا بذاره

دوست دارم یه دست از آسمون بیاد ما دو تا رو
ببره از اینجا و،اونــــــــــور ابــــــــــــــرا بـــــذاره

تو دلت بوسـه می خواد من میدونم اما لبت
سر ِ هر جمـــــــله دلش،میخواد یه امــــــا بـــــذاره

بی تو دنیا نمی ارزه،تو با من باش و بذار
همه ی دنیا من و،همیشــــــه تنهــــــــا بذاره

من می خوام تا آخر دنیا تماشات بکنم
اگه زندگی بـــــــــرام،چشم تماشــــــا بذاره 

بی تو دنیا نمی ارزه،تو با من باش و بذار
همه ی دنیا من و،همیشــــــه تنهــــــــا بذاره

لای لا لا لا..................



پ.ن

دنیا میشه منو تو خواب جا بذاری؟

پ.ن

دلم برای مامان و بابام خیلی تنگ شده...!

پ.ن

من موهامو می خوام!خیلی پشیمونم کوتاهشون کردم!




نظرات 7 + ارسال نظر
سیامک سالکی جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ق.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

بازم سلام، بازم خوبی؟

روح حسین منزوی عزیز شاد.

آخه مگه مجبورت کرده بودن که کوتاهشون کنی؟
حالا زیاد خودتو ناراحت نکن، چشم به هم بزنی بلند میشه، البته امیدوارم رشد موهات خوب باشه و آبرومو با این دلداری یی که دادم نبره!!!

فعلا.

سلام


:))امیدوارم دلداریتون حقیقت پیدا کنه:)

هومن جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:08 ق.ظ http://hooman68.com

این آهنگ رو دوست دارم...
امیدوارم همه چی رو به راه بشه ، هر چند که زمانه همین است! مشکل از خودته ؛ مطمئن باش..باید ساخت...
از این شعارها هم بدم که نصیحتم تکمیل شه: زمانه با تو نسازد،تو با زمانه بساز...
بسه دیگه...خودم حالم به هم میخوره از نصیحت و شعارهای مسخره.

خوش باشی

مشکل از منه؟:))
نمی دونم شایدم راس می گین...!

ما با زمانه می سازیم:)ممنون برای این شعار قشنگ:)

u too

محمود جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ http://my-idle-talks.blogspot.com/

سلام .

همه چیز در اون لحظه به پایان میرسه که قدم های تو از حرکت بایستد و یادت باشه بزرگترین انتقامی که از زندگی میشه گرفت شاد زندگی کردنه . شاید شعار به نظر بیان حرفام ولی خب این روز ها همه به هم ریخته میشوند شما چه طور ؟ بهترین انتقام از زندگی شاد زیستنه اینو یادت باشه !


پ.ن :
مواظب باش اسیر گرگ نشی بیاد بگه منم منم مادرتون در و باز کنید .
پ.ن پ.ن : من چقدر با این داستان حال میکردم بچگیا !

پ.ن زمانی موهای بلند داشتم این هوا ... درک میکنم از آرایشگاه اومدم بیرون دلم تنگ شد براش .

120 سال آپ کنی - محمود

همه این روزا از این حرفای قشنگ و امیدوار کننده خوشحال میشن...شما چطور؟:)

آیفن تصویری داریم این روزا:))
منم از این داستان خوشم میومد...مخصوصا کتاب قصه ای که داشتم پر از عکس های قشنگ بود:)


شما هم 120 سال زنده باشین:)

زنده وار جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ

صبور باش عزیزم...

ممنونم:)
پس با اجازتون لینکتون می کنم...اما دوس دارم بدونم معنی زنده وار چیه؟
آره دنیا کوچیک تر از اونیه که فک می کنیم...
روزای اول که این جا رو باز کردم فک می کردم میشه هر حرفیو توش زد...اما الان می بینم که نمیشه..خیلیا رو این جا می شناسم:پی

نیما۱۳۹۴ جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.nima1394.blogfa.com

میگم الان تو یه شهرستان دیگه هستی که دلت واسه مامان بابات تنگیده. بمیرم. یه دوست خوب پیدا کن بشه سنگ صبورت البته همجنس ها شفاف سازی کردم که یه وقت خدای نکرده باعث و بانی یه چیز نشیم

نه خونمونم:)
ولی گاهی کنار بعضیا که باشی بازم دلت تنگ میشه...شاید بهتر بود می نوشتم دلم برای بچگیام تنگ شده:)
یه دوست خوبم پیدا می کنم...چشم آقا معلم:)

محمد مزده شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

من می خوام تا آخر دنیا تماشات بکنم
اگه زندگی بـــــــــرام،چشم تماشــــــا بذاره

خیلی دوسش داشتم ...
ممنون

اگه آهنگش رو بشنوین بیشتر لذت می برین:)
خواهش می کنم

فارeس یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ http://my-memories.blogsky.com

فکر کنم این لینک آهنگ آهنگی باشه که میگی
http://www.4shared.com/file/84701728/ea4b163b/Mohammad_Nouri_-_Mohammad_Sarir_-_Hossein_Monzavi_-_Arezoo-ha.html?s=1
من که ازش خوشم اومد

خیلی خیلی خیلی ممنون:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد