خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...
خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...

گوش ماهی!

با غروب، این دل ِ گرفته مرا

می رساند به دامن دریا


می روم گوش می دهم به سکوت

چه شگفت است این همیشه صدا


لحظه هایی که در فلق گم شدم

با شفق باز می شود پیدا


چه غروری، چه سرشکن سنگی

موجکوب است یا خیال شما


دل خورشید هم به حالم سوخت

سرخ تر از همیشه گفت : بیا


می شد اینجا نباشم اینک ، آه

بی تو موجم نمی برد زینجا


راستی گر شبی نباشم من

چه غریب است ساحل تنها


من و این مرغهای سرگردان

پرسه ها می زنیم تا فردا


تازه شعری سروده ام از تو

غزلی چون خود شما زیبا


تو که گوشت بر این دقایق نیست

باز هم ذوق گوش ماهی ها


محمد علی بهمنی





یلدا مبارک!

نظرات 4 + ارسال نظر
Uncreated سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام پری دریایی... شعر خیلی خوشگلی بود....:)
یلدات مبارک عزیزم... انشاا... هم عمرت هم همه ی شادی های زندگی ت مثل یلدا باشه...........................................................................
:*

سلام عزیزم:)
مثل یلدا...داشتم فک می کردم مثل یلدا باشه و همیشه طولانی...
ولی شایدم مثل یلدا باشه که سالی فقط یه بار میاد!شروع یه فصل سرد!

مرسی بازم عزیزم:)
:*

nlfr چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ق.ظ

u in she^raro az koja miari!?ziady ghashangan! :D ;)

:دی
من اینا رو پیدا نمی کنم...این شعرا منو پیدا می کنن:پی

محمود جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ق.ظ http://www.my-idle-talks.blogspot.com


تازه شعری سروده ام از تو

غزلی چون خود شما زیبا


تو که گوشت بر این دقایق نیست

باز هم ذوق گوش ماهی ها

با این نوع شعر ها حال میکنم اساسی دستت درد نکنه ...

دریایی باشید - محمود

خواهش می کنم...قابل نداشت...

محمد مزده جمعه 4 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

خیلی قشنگ بود ...

ممنونم...قابل نداشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد