خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...
خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...

با "ماه بانو" جمله بساز...



"ماه بانوی تو" دلش برایت تنگ شده

"ماه بانوی تو" خیلی غمگین است

"ماه بانوی تو" خوابش نمی برد

"ماه بانوی تو" عاشق رنگ آبی شده نمی داند چرا؟

"ماه بانوی تو" سر در گم است،گیج است

"ماه بانوی تو"خسته است

"ماه بانوی تو" گاهی دلش آن قدر می گیرد که...

"ماه بانوی تو" دوست دارد شاد باشد

"ماه بانوی تو" خیلی دوست دارد شاد باشد

"ماه بانوی تو" دلش برای این عشق احمقانه تنگ نشده

"ماه بانوی تو" دلش دقیقا برای تو تنگ شده

"ماه بانوی تو" دیشب خیلی شاد شد

"ماه بانوی تو" درک می کند همه چیز را

"ماه بانوی تو" یک آدم احساسی ِ لعنتی است

"ماه بانوی تو" واقعا از اینکه احساساتی است متنفر است

"ماه بانوی تو" یک رمان نیمه تمام است

"ماه بانوی تو" چند وقتی است عوض شده

"ماه بانوی تو" دیگر غر نمی زند

"ماه بانوی تو" خیلی وقت است نازی ندارد که کسی بکشدش!

"ماه بانوی تو" تصمیم دارد برود

"ماه بانوی تو" خیلی وقت است عوض شده

"ماه بانوی تو" عوض شده؟

          ولی

                     ماه بانوی ِ تو ،ماه بانوی ِ لعنتی ِ تو ؛هنوز ته دلش کمی احساس خوشبختی می کند...


پ.ن

ماه بانو!

پ.ن

دلم النگو می خواهد!


نظرات 9 + ارسال نظر
باقری دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

حدیث قدسی

ای بنده من! آن گاه که به نماز می ایستی، آن چنان به سخنانت گوش می دهم که گویی همین یک بنده را دارم و تو آن چنان از من غافلی که گویی چندین خدا داری

هر گاه بندگانم جای مرا از تو طلب کنند بگو نزدیکم، به محض این که صدایم کنند، پاسخشان گویم

باعرض ادب واحترام به شمادوست بزرگوار امیدوارم مقبول شما قرارگرفته باشد
یاحق


نیما نوری سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://blog.n2d.ir/

"ماه بانوی تو" خیلی دوست دارد شاد باشد
"ماه بانوی تو" دلش برای این عشق احمقانه تنگ نشده
"ماه بانوی تو" دلش دقیقا برای تو تنگ شده

از اینکه به شدت احساساتیم ، هم متنفرم و هر نه . . .
یه نموره عجیبه ، به قول هومنگ آمدمو . . .


براو جالب بود این پست ، خیلی

ممنونم

گفته بودین تو خونه ام ازتون پذیرایی نکردم:پی

اینم پذیرایی:
http://www.iranchef.com/learning/_/Iced%20Lassi-photo.jpg

سپیده سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ق.ظ

منم دلم می خواهد ماه بانو شاد باشد

ماه بانو هم دلش می خواد شما شاد باشین:)

حامد سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.pureformality.wordpress.com

مهم اینه که آدم خوشبختی و تو چی ببینه ...

من هیچوقت این واژه رو نتونستم درک کنم یا احساس کنم چون تا حالا خوشبخت نبودم .

شاید تو بدونی خوب میشه اگه به منم بفهمونی ...

بروزم نیلوفر خانم ، خوشحال میشم سر بزنی

هروقت از ته دل شاد بودی یعنی خوشبختی!

چشم سعی می کنم سر بزنم حامد جان

فارeس سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ق.ظ

دختر طلا گرون شده .. گفته باشم

آخ یادم ننداز که ما فقیریم دیگههههه...ولی بازم دلم می خوادددد

محمد مزده چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

من هم دلم النگو می خواد !
نمی دونم چرا :دی

:دی

علیرضا(غریبه) چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ

چه شرح حال زیبایی....
حقیقت تلخه البته اگه بی برهان باشه می شه درد دل و دیگه حقیقت نیست پس تلخ نیست شاید یه طعنه، شاید کنایه، شاید رخ نمایی، شاید.شاید
خصوصی بود پس نظرم رو نمی گم
امیدوارم همیشه و هر زمان بیشتر و بیشتر احساس خوشبختی کنی.... خوشبختی واقعی

ممنونم علیرضا جان برای لطف همیشگیت...

دل-زاد کولی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ق.ظ http://Gitan.blogsky.com

"ماه بانو" زیباترین عاشقانه ها را می نویسد

ماه بانو تشکر می کند:)

نیما نوری یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ب.ظ http://blog.n2d.ir/

مرســـــــــــی برای پذیرایی !
فوق العاده بود
ان شاالله جبران کنیم

ممنونم:دی

بازم بیاین جای ِ ما:دی

قابل شما رو نداشت که:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد