خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...
خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...

به سراغ من اگر می آیی...نرم و آهسته بیا !







برای من همیشه  زمان ؛ شصت و یکمین ثانیه، از شصت و یکمین دقیقه ، از بیست و پنجمین ساعت  ِ سی و دومین روز ِ سیزدهمین ماه ِ پنجمین فصل سال است...



این ساعت به وقت خانه ی نیلوفر است!



حالا ببین چقدر  برای نیلوفر سخت است در خانه ای زندگی کند که زمانش هم با بقیه ی دنیا متفاوت است...  دل کندن آسان نیست!







نظرات 7 + ارسال نظر
حمیدرضا دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.TakClub.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری اگه با تبادل لینک موافقی من رو با نام ★۩۞۩ تک کلوب دات کام ‌ ۩۞۩★
لینک کن و به من خبر بده تا لینکت کنم. برای حمایت از ما ، روی تبلیغات سمت چپ سایت در قسمت فروشگاه کلیک کنید .

http://www.TakClub.com

ممنون

بازار انلاین دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.bazareonline.ir

افزایش رایگان آمار بازدید سایت و وبلاگ شما
با تبلیغ در نیازمندیهای بازار آنلاین
فقط کافیست ثبت نام کنید
و سایت و یا وبلاگ خود را درج کنید

مهم دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.cn3co.com/?ref=ahmad.it

در خانه کار کنید با در امدی بالای 500هزارتومان در ماه تضمینی
1:کاملا 100% و واقعی
2:کسب درآمد ماهیانه و دائمی
3:بدون نیاز به عضو گیری و یا کلیک روی تبلیغات
4:واریز درآمد شما به حساب بانکی شما در ایران (سیبا – سپهر)
5:بدون نیاز به ایگولد و بانکهای اینترنتی مثل آلرت پای ، پی پال و غیرووو
6:قابل استفاده برای همگان حتی کسانیکه با اینترنت آشنایی زیادی ندارند
7:بدون نیاز به کارکردن با سایتهای کسب درآمد – پی تی سی – وبمستر و حتی نرم افزارهای کسب درآمد
8:کسب درآمد به صورت آنلاین و آفلاین (یعنی حتی اگر پشت کامپیوتر نیز نباشید از درآمد شما کم نمی شود . بلکه درآمد نیز خواهید داشت)
فقط 90 سانتی متر تا هدف یعنی کسب درآمد مناسب

فارeس دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://my-memories.blogsky.com

بابا تو که همه چیزت داره واژگون میشه
باید یه فکری برای تو کرد ؟
درمون دیشب که جواب نداده تا الان "-؟

من که چیزی حس نمی کنم خودم:|

علیرضا(غریبه) سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ

مرداد ماه خوبیه... دوسش دارم
کاش به یمن همین وقت هیچ وقت خانه ات رو ترک نکنی ... هیچ وقت آدمایی که به دیدن ماجراهای واقعی خونه ات نگاه می کنن و چشم می دوزن بی تفاوت نشی(ترومن!)... هیچ وقت بی خیال نوشتن نشی... هیچ وقت حتی اگه...............!!!!
خانه ات آباد و دلت شاد

واقعا همیشه یاد ترومن میفتم...واقعیتی که هست اینه که همه ی دنیا یه دروغ ِ بزرگه...باید ساده تر گرفت دنیا رو...

ممنون

محمد مزده پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

اح م د ی ن ج ا د باز ساعت ها رو دست کاری کرده اینجوری قاطی شده ؟ :دی
از هر پستتون بیست تا داستان در میاد
حسودیم شد

خب کاش منم این داستان ها رو میدیدم:)

میلاد جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام نیلوفر جان ممنون از مطالب زیبا //////خسته نباشی...........این ایمیل منه باهام تماس بگیر //همچنین شما دوستان گرامی t.milad69@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد