خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...
خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...

اوهوم!




امروز برای اولین بار بود که به این فکر کردم که نوشته هامو چاپ کنم...


باید میومدم و این جا می نوشتم...تا یادم نره...


خیلی احتیاج به رویایی برای برآورده کردن داشتم...و این رویا به اندازه ی کافی برای من جالب و دوست داشتنیه...رویاییه که می تونم یه واقعیت تبدیلش کنم...شاید زیاد طول بکشه ...اما زمانی میرسه که کتابم خونده می شه!



اسمش رو هم انتخاب کردم!




نظرات رو تایید خواهم کرد ان شاالله!



پ.ن

عکس خیلی هم بی ربط نیست!!!




نظرات 5 + ارسال نظر
آیلا پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

هدف داشتن خیلی مهمه.
موفق باشی

ممنونم

فارeس پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

خیلی بی مزه ی
مگه ملت مصخره ی توان که همش پ.ن میزاری میگی بعدا کامنت ها رو تائید میکنن
من رو بگو که هی میام چک کنم چی جواب کامنتم رو دادی
دیگه سر نزدم نگی چرا نمیام

نه عزیزم ملت مسخره ی توان که الان رفتی تو دور دوم غیبتت!
فارس عصبانیم نکنا
حالا ما یه روز این ور و اون ور تایید می کنیم.
حالا چی شده این قدر به این جا علاقمند شدی؟سال به سال که سر نمی زدی؟!


راستی مسخره با سین نوشته میشه!:پی

محمد مزده پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

چه خبره اینجا ؟
کی نظراتش رو دیر تایید کرده ؟
بگین تا خودم ادبش کنم !
...
کتابتون از اون کتابا میشه که آدم فقط دلش می خواد نگاش کنه و هیچ وقت خوندنش رو شروع نمی کنه و به همه هم میگه بخوننش چون عالیه :دی
کلا شوخی کردم !
اگه چاپشون کنید ...
می دونستید کلاغ صد سال عمر می کنه ؟

همه می خوان منو بزنن:(

اگه چاپشون کنم چی؟

موضوع اینه که همه می دونن کلاغ صد سال عمر می کنه...پس این سوال مسئله ی خوبی برای پیچوندن نیست:) از یه سوال تخصصی تر استفاده کنین!

فارeس پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ب.ظ

میدونم به زبان فارسی با سین نوشته میشی اما با زبان عربی با صاد نوشته میشه همونظور که تو قرآن با صاد نوشته شده .
همیشه تو این فکر بودم حالا که این کلمه از عربی گرفته شده چرا صاد شده سین.

اوهوم
ولی فکر می کنم که اصلش فارسی باشه...از ریشه ی سخره!نمی دونم دقیقا!

علیرضا(غریبه) شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ

خیلی خوبه
امیدوارم هر چه زودتر عملیش کنی
هر کمکی هم که از دستم بر می آد دریغ نمی کنم
قول می دم جزو اولین کسایی باشم که کتابت رو می خرم
شاد باشی

مرسی رئیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد