خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...
خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...

ساده!





ساده ...


ساده میگویم
دوستت دارم
بی آنکه هراس داشته باشم از نگاه های گریزانت
ساده میگویم
دوستت دارم
بی آنکه دلم بلرزد از انبوه سکوتت !
ساده میگویم
دوستت دارم
تو ...
دوستم نداشتی هم ، نداشته باش
من ...
به آن اندازه ای که تو باید دوستم میداشتی و نداشتی ، دوستت دارم
ساده میگویم

دوستت دارم




پ.ن:گلایه نیست ...فقط یک شعر قشنگ است...جایی خواندمش!










نظرات 7 + ارسال نظر
آیلا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:12 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

خیلی قشنگه نیلوفر جون
تو اون تصادف خیلی خدا بهت رحم کرد!

میشه لطفا یه کپی از کد این همستر رو به منم بدی؟

ممنونم
آره خیلی به خیر گذشت:)

برات کامنت گذاشتمش:)

حامد سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.pureformality.wordpress.com

زمانی هم می رسد که ساده می گویی دوستت ندارم ....

اما آن زمانیست که تنها فقط خودت می دانی ، که هنوز دوستش داری .

ممنونم حامد جان

آیلا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ

خیلی ممنونم

منظورم پایان قسمت بود نه پایان داستان :)

اوهوم...من اشتباه خونده بودم:)
خواهش می کنم

علیرضا(غریبه) سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ب.ظ

دقیقه ها غزل میگن
وقتی سکوتو میشکنی
قناریا عاشق میشن
وقتی تو حرف میزنی
دلبرکم چیزی بگو
به من که خاموش توام
-----
جانا سخن از زبان ما می گویی
انگار حرفای منو داره می زنه.... شعر رو می گم
بی خیال گلایه ای نیست
شاد باشی

ممنون علیرضا جان
گلایه نیست رفیق!

علیرضا(غریبه) چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ب.ظ

خواهش
می دونم تو گلایه نکردی.... من داشتم می رفتم سمت گلایه که بی خیالی طی کردم... با خودم بودم

اوهوم...

باران و ایسانا سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://www.myloverap.blogfa.com

........?#########?
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........................?##############?
...........................?###########?
.............................?#########?
...............................?#######?
.................................?#####?
...................................?###?
.....................................?#?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
...................................?
.................................?
..............................?
............................?
.........................?
......................?
..................?آپــــــم
.............?
.........?
......?
....?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?آپـــــــــم
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
..........................?آپـــــــــــــم
...............................?
.................................?
.................................?
..............................?
.........................?
..................?
.............?
.....?آپــــــــــــم
...?

غزلی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://ghazal1371.blogfa.com

عزیزم بقرات آرزوی موفقیت می کنم به منم سر بزنیا منتظرتم یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد