خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...
خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...

زن!




زن ها عاشق که می شوند

ازدواج که می کنند

پر می شوند

از انتظار

و انتظار

انتظار










نظرات 6 + ارسال نظر
mahsa دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

خونه تکونی بارککککککککککککککککک

یلدایی باشی

:*

علیرضا(غریبه) دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ

نمی دانم از کدام انتظار می گویی...
نه زن هستم نه ازدواج کرده ام...

انتظار رو دوست دارم... چون به من انگیزه زندگی می ده

باید زن باشی تا درک کنی... این انتظار طعم خوشی ندارد ..

Absurd چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

انتظاز چی ؟

alireza.sh دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ

اوووووووو انتظار
همیشه چیز بدی بوده

اوهوم :)

مهدی چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

fekr konam in entezari ke neveshtin chandta manie motafavet dashte bashe. manzooram entezar be manie montazere kasi boodan va be manie entezare bala dashtane

نمی دونم. خودم الان به اون معنی دوم فکر کردم. شاید درست باشه:)

مهدی چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

kolan aksayi ke mizario doost daram hicjaye dg enghadr motafavet nist

مقسی مقسی موسیو:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد