خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...
خونه ی نیلوفر

خونه ی نیلوفر

بیا و ناگهانی دفترم را از زیر دستم بکش و بخوان ...

میشه؟


به یکی نیاز دارم که در قبال کاری که برام انجام میده هیچی نخواد ، کاری هم که انجام میده سر و سامون دادن به نوشته هام باشه . بگه بنویسم براش و بخونه و نظر بده . برام وقت بذاره. یه همچین دوستی پیدا نمیشه؟



نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام نیلوفر کدوم نوشته هات و می گی اونایی که اینجا می نویسی؟
یا نه دفترهایی داری غیر از اینا
اگر نوشته هات جذاب باشه من حاضرم

سلاااام:) مهدی جان خوبی؟

یه سری نوشته هست ، هم اینجا هم روی کاغذ.می خوام یکی از دوستانی باشه که بتونم حضوری ببینمش.
مرسی از لطفی که داری.
اما نوشتن نظرت راجع به نوشته هایی که در گروه شعرهای نیلوفر هستن خوشحالم می کنن و مطمئنن می تونم ازشون استفاده کنم.

مهدی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام من خوبم مرسی
اهان باشه
چشم شعرهای نیلوفر و می خونم و مثل همیشه نظر می دم
فکر کنم برای چندتاشون قبل اینکه بگی نظر دادم
به نظرم واقعا خوب شعر می گی

ممنونم مهدی جان . لطف داری

محمد مزده شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

تاحالا با کسی این کار رو نکردین ؟!

نه متاسفانه

ته دیگ سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ

جیک جیک :( آپ نکردی که جیک جیک :(

نه هنو چیزی برا گفتن ندارم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد